Senaste Inlägg

Det var så skönt igår

att bara mysa å ta det lugnt.
Har jobbat väldigt mycket veckan som har varit.
Hade tom migrän ett jourpass.
Jag gick på tabletter å det gick, jag
klarade det, men det var inte roligt.
Igår kväll när jag började slappna av
så började jag bli förkyld :(
Typiskt det.
Men jag är ledig tom måndag så jag kanske hinner
kurera mig.

Jänterna lekte med Messi
eller SMS som Mathilda kallar honom.
Tror det inte kan finnas någon keligare
kattunge, han är så go!
Men igår vet jag inte om han var med på noterna.
Nathalie kom in till mig och sade att vi
hade fått en prins...
"jaha , vad menar du"?
Jo... ni ska få se...





Nog blev han söt allt,
våran lilla prins.
Men han får nog vara prins utan
dockkläder hädanefter ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback