Senaste Inlägg

migrän from hell...

fyyyyyyyyy f-n!
Igår em började jag få så himla ont i huvudet.
Och jag skulle jobba kväll.
Ville absolut INTE sjukskriva mig
så jag tog 2 treo och hoppades på
det bästa.
Det gick inte såå bra nej, å jag kunde inte ta min migrän
medicin heller eftersom jag skulle köra bil.
Jag blir påverkad utav den så är det.

Jag jobbade, hulkade å jobbade...
trodde jag nästan skulle dö.
Men jag tog mig igenom kvällen
och fick dessutom jobba över 30 minuter.
Efter det så har jag bara sovit
klev upp tidigare å tvingade i mig lite frukost.
Nu för tillfället, känns det aningen bättre,
hoppas det håller i sig.
Men det kan vara tabletterna som hjälper till med.

adios!





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback