Senaste Inlägg

men åååh...

det känns jobbigt jusst nu...
Mathilda är jättesjuk och
vi ska åka om mindre än en vecka.
Det här är tredje gången på kort tid jag blir tvungen att vabba :(
Känns inte kul alls men det är juh inget jag kan
göra åt det.
Önskar det fanns en mormor, morfar,
farmor, farfar som kunde ställa upp ibland
när det krisar.
Min ekonomi kommer inte se så glad ut är jag rädd...
Men nu hoppas jag bara att hon blir frisk och
att vi andra håller oss friska inför resan.

I helgen hade vi det kanon ialf :)
Vi bodde i en jättemysig stuga i en stor stugby
i Rättvik.
Vi har åkt, slalom, vart på minispa, badat i tunna,
bastat, bada i snö (har bevis ;)
grillat, å bara myyyst!!!



glömde att säga att vi hade kanooon väder :)







Vi gick även på bio,
Tim Burtons:
Alice i underlandet.
Helt underbar film,
vilka miljöer och Johnny Depp är
kanon som vanligt.




5 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2010-03-10 @ 13:28:13
http://tessan79.blogg.se/

Vad mysigt ni verkar haft:)

Synd att jag inte bodde kvar i arbrå...då hade ju lilla sjuklingen kunnat varit hos mig då jag ändå bara är hemma just nu..

Kram kram

Postat av: Sara den 2010-03-10 @ 17:16:01

jaa det var mysigt, vad go du är gumman!

Kul det hade vart om du kunnat följt med till Egypten!

Kramar!

Postat av: Britt Inger den 2010-03-10 @ 23:22:42

Jobbigt när barnen blir sjuka och man inte har någon hjälp...

Men du får också komma ihåg att en mormor, morfar, farmor eller farfar oftast jobbar själva nu för tiden....

Hoppas Mathilda snabbt blir frisk och att ni andra också håller er på benen så ni lugnt kan fara iväg.

Är hon förkyld ?

Kramar från Britt Inger

Postat av: falle den 2010-03-11 @ 08:32:43

ni får se till att ni inte bli smittade bara.. så är hon ju frisk tills ni åker.. det blir nog bra de där..

Postat av: Sara den 2010-03-11 @ 10:40:21

Jaa hon är förkyld, och Nathalie börjar bli med men de får vara inne och vila lite. Hoppas de inte blir värre i alf. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback