Senaste Inlägg

regn, sol å åska...

ja det verkade som om vädret hade lite svårt
att bestämma sig idag hur det skulle ha det...
Solen sken och sen regnade det om
varannat, jag jänterna
å Walle åkte till Träslottet en sväng i laf.
Vi bakade en kladdkaka först ;)



Emma och Mathilda blev glad över att få baka...

Bus på Träslottet...



Nathalie gånger två ;)
Nä det är Emmy på trappgungan.



Bollen var poppis.

Walle försökte sig på några konster han med ;)



hehe



circus nästa?? :D

Vi fick fika i bilen för det började regna...



Brudarna <3

ja den här dagen sprang iväg med...
jisses vad dagarna går fort,
I morgon ska jag köpa en ny hårddisk till datorn.
Sen blir det att göra format c: , min dator är juh
allt för seg :(

Nu ska jag å jänterna lägga oss å titta på film,
vi har nyss ätit kvällsfika.
Jordgubbar å mjölk...
nam nam :p




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback