Senaste Inlägg

nu var det

ett tag sen senaste inlägget
men veckan som gått har liskom rusat
iväg känns det som...

I fredsags blev min bror DR Fredriksson!!!!
det var jättespännande när han försvarade sin titel.
Men han blev godkänd och det med bravur!





jaa jag fattade inte direkt vad han sade.
Men han forskar i nåt som har med läkemedel att göra ialf.



sen var det dax att försvara sin avhandling.
Opponenten var docent Johan Trygg.
En av Sveriges främsta kemister.

Ja vi blev sedan bjudna på smörgåstårta.
Innan de kom å meddelade att han blev godkänd då :D
sen utbringades det en skål förstås!




jag blev så rörd

Min fina bror.



Dr Mattias Fredriksson

På kvällen blev det fest.
Med massa sång, mat, dryck och dans.
En jätte trevlig kväll
å humöret var på topp.
Det kunde inte blivit bättre <3





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback