Senaste Inlägg

snart är det

sista april,
å jag undrar vad man ska hitta på då ja...
vilken kase man ska gå på å om de har några fina fyrverkerier.
Jag har jänterna hemma och jusst nu verkar det som om
Tim och barnen också kommer <3

Har kännt mig så slög sista veckan, typ som om
jag skulle haft lite feber till å från.
Har vart orkeslös, trött å inte haft nåt "GO" i mig alls..
I ofs så har det vart lite knas med sömnen iomed att
jag fick jobba en natt mitt i veckan.
Men ändå, har känt mig piggare om man säger så...

Näe nu ska jag pröjsa räkningarna
så får jag se om det blir några pengar över att leva på
den här månaden...


4 Kommentarer

Postat av: Anna den 2010-04-28 @ 22:47:36

Ja ni får hitta på något skoj. Själv jobbar man så det blir nog fullt upp.

Du får ta det lugnt om du är klen tjejen=)

Kram

Postat av: Anonym den 2010-04-29 @ 11:18:25

Synd att du jobbar annars hade vi kunnat grilla tillsammans eller nåt :)

Ja ska försöka ta det lilla lugna ett tag ;)

kramar!

Postat av: falle den 2010-04-29 @ 17:56:23

du som e rik har väl alltid pengar över..



en annan får ju vända på pantflaskorna för att

skaka ur slattarna innan man lämnar in dem för

att kunna köpa mat.

Postat av: Sara den 2010-04-29 @ 19:28:24

haha det tror jag inte ett dugg på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback