Senaste Inlägg

nu har jag nyss

kommit hem från skolan.
Jag följde med dit i morse för mina jänter
skulle få vaccin.
Den här gången var det jag som fick hålla dem i handen.
När jag fick vaccin i tisdags så
höll Mathilda mig i handen, gohjärtat.
Det gick bra, inget gråt,
varken idag när de fick eller när jag tog
sprutan ;)

I morgon ska Nathalie till tandis igen.
Vi får väl se då om det blir tandreglering
för hennes korsbett.

I kväll blir det torsdagsmys
för i morgon ska de till sin pappa igen.



1 Kommentarer

Postat av: MWallin den 2009-11-08 @ 22:15:06

Ja dom är duktiga jänterna. Själv är man lite rädd för sprutan kanske jag också behöver hålla någon i handen om jag också ska ta vaccin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback