Senaste Inlägg

Jag har fixat

det där nu, knäppt kort å så och skickat in
papprene. Men helhelst sikket kort man får drass med nudå.
"Titta på mina fingrar" sa han och så "poff" så var det klart.
Man hann inte le heller, jag såg ut som en straff fånge ;)
Men men förhoppningsvis så slipper man visa körkortet allt för ofta.

Fikade med Tessan på stan idag.
Det var som sagt evighetersen vi sågs.
Det var såå trevligt så :)
och vi hade massa att prata om.
Blickar framåt sommarn här lite.
Planerar lite cruisingar,
och snackar klänningar :)
Classic car week är ett måste i år igen,
sen får man se om det blir nå Västerås.
Men det vore juh synd att missa ändå..
Power Meet är svårslaget det med.



Tessan å jag bilder från i somras ;p

Puss å hej!


4 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2009-03-26 @ 15:05:28
http://tessan79.blogg.se/

förra sommarn blir nog svår att slå;)

Postat av: Anonym den 2009-03-26 @ 19:56:28

jaa den blir juh det ;)

Postat av: Anonym den 2009-03-27 @ 20:07:30

Iår kan du ju åka ner med mig till västerås =) /Patrik

Postat av: Sara den 2009-03-27 @ 22:06:25

Tänker du åka Mustang? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback