Senaste Inlägg

ja må hon leva....

 

jaa, idag e det svenska flaggans dag,


och Nathalies FÖDELSEDAG!!
Hon uppvaktades med tårta och presenter i morse :)

Mathilda fick hjälpa till att öppna några paket =)

Igår hade Nathalie ett litet kalas.
Hon ska till sin pappa sen och
ha kalas där med.

lite gäster =)

Fattar inte vart tiden tar vägen,
tycker jag nyss fick henne.
Samtidigt känns det som om jag alltid har haft henne...

Ja snart ska hon till sin pappa som sagt och
jag ska iväg och jobba :(
Jag tok längtar till semester nu
känner jag.
Det brukar alltid vara varmt och
soligt när Nathalie fyller men nu e det
inte såå varmt...fast vem vet...
solen börjar komma fram så kanske... ;)

sist men inte minst...

den dumma stickan som fastnade i Mathildas ben...
tur att den kom ut!

Puss!!


2 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-06-07 @ 11:43:10
http://jennieivarssons.blogg.se/

Grattis till natlai!!!!

Fy vikken stooor sticka de va då!!

Kram!!!

Postat av: Sara den 2009-06-07 @ 14:42:07

Nattis hälsar tillbaka:)



Ja den var inte jätte minst...



hoppas vi ses snart!!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback