Senaste Inlägg

det här...

var i särklass den värsta kvällen någonsin på
jobbet...

Försöka ruska av sig vad som hänt
och fokusera på skolavslutningen i morgon.
Köpte en fin klänning idag åt Nathalie.
Mathilda har en sån fin sen förr :)

Nu har jag mina små hemma,
en dag tidigare för att få göra dem fin i håret tills
i morgon.
Eftersom det kommer bli regn har
avslutningen flyttats från skolgården
till sporthallen...
A-hallen närmare bestämt, mmm
mysigt å fint där...
jaa verkligen mycket!!

näe nu blir det kväller...

natti

1 Kommentarer

Postat av: fallebring den 2009-06-12 @ 00:52:11

Nej, men vad händer? .. Du skall ju ha mysigaste passet någonsin bestämma .. hoppas att de blir bättre framöver då, jag har väl inte riktigt rätt läge själv för att orka med livet. Tror de är .. sitta uppe o tycka synd om mig själv dags just nu.



kram kram prinsessan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback