Senaste Inlägg

i går blev det

en lat dag på stranden...

härligt med sol igen :)

På kvällen kom en massa besök,
Polisen, bagarn, den gravida, semester firarn,
Uppsala bon å jag.

Nästan hela gänget :)
Roligt!!

Eftersom det blev en del slappande,
vin å chips igår så tyckte vi att det
skulle passa bra med en promenad idag å så blev det.
Till Bolletjärn, hade aldrig vart där förut,
det var jätte fint.
Vi fortsatte upp till Bolleberget, och
det är juh en fantastisk utsikt där.


Idag är jag rätt trött faktiskt, blev vaken till tre i natt
och jänterna väckte mig tidigt i morse.
De skulle kolla på chihuahuan från berverly hills.
Så jag tänkte knäppa på den åt dem å somna om.
Men...
Den var så bra så jag kunde inte sluta titta ;)
I kväll blire kväller tidigt ialla fall...'

puss!



5 Kommentarer

Postat av: Wallin den 2009-07-17 @ 00:38:19

Ja tänk att det äntligen blev lite badväder till slut =)

Det var riktigt trevligt å skönt att få komma ut på stranden igen =)

Trevligt hade vi ju på kvällen också. Tänk att jag var så grym på att spela kort nästa gång ska jag lära mig å vinna också hehe.

Postat av: fallebring den 2009-07-17 @ 10:08:26

ja de var ju kanon de där. Får boka in nästa sommar i norrland också.

Postat av: Sara den 2009-07-17 @ 11:25:42

jaa haha Walle, du får nog göra det du ;)

Å skriva några förberedda lappar till rappa nästa gång ;) skratt...



Falle, det klart du ska boka in nästa semester i Norrland eller i hjärtat av Sverige som det heter ;)

Postat av: Sindo den 2009-07-17 @ 11:35:35

Härlig med sol igen...men inte för dem som jobbar.

Men nu är d sista veckan och snart kan man ligga igen på stranden.Alltid roligt med lite vin, kort spel och träffa kompisar.D viktigast var att d var inte du som vann ha ha...Kram

Postat av: Wallin den 2009-07-17 @ 17:43:53

Ja Sara jag får nog göra det haha. Ja då kanske vi hinner spela rappa två gånger på samma kväll ;)skratt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback