Senaste Inlägg

ny

granne har jag fått idag.
Ingen mindre än Sindo Medina.
Kul att du hittade till rätt sida av stan...


Jag ska nog krypa till kojs snart,
ja jag tror det ska bli en tidig kväller...
Det borde bli en för jag behöver sömnen.
Men you never know som flökgöte
brukar säga när han känner för att dyka upp..

Jag brukat alltså tycka att jag lägger mig
tidigt men lyckas aldrig somna
förenns sent på natten...
hmmm, konstigt.. ;P
¨
Medina!! Nu vill jag inte höra några
konstiga ljud eller dunkanden från dig på natten...
haha

sov gott!

10 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2009-01-28 @ 21:35:01

Nytt "i lägenheten ovanför" :)

Vill minnas att det finns en låt om det, hehe....

Kram på dig / Britt Inger

Postat av: Anonym den 2009-01-28 @ 21:48:51

haha, ja men jag har en låt som jag tänker på

som jag å Lisa brukade lyssna på i yngre dag;)

När vi var "punkare" i 14 års åldern tror ja.

hihi

kram

Postat av: Britt Inger den 2009-01-28 @ 22:00:24

Jasså ny granne ovanför....

Tror det finns en låt om "våningen ovanför" hehe....

Jag ska också gå o sova nu... natti, natti....

Kram Britt Inger

Postat av: Britt i den 2009-01-28 @ 22:02:52

Postat av: Britt Inger den 2009-01-28 @ 22:04:25

va konstigt det blir när man skriver i bloggen.... Först ett inlägg (som inte syns) skriver ett nytt och vips så finns båda inläggen där ??

Kram igen

Postat av: Anonym den 2009-01-28 @ 22:07:07

Lustigt nu kom endast Postat av.... med.

jag skrev just att, när jag skrivit en kommentar så kommer den inte upp, skriver en till och vips så kommer båda fram... hmmm....

Postat av: Ragnvi den 2009-01-29 @ 06:42:08
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon! Hoppas du inte blev störd inatt, hi, hi!

Härliga bilder hos dig! Men håller med dig; längtar till vår o sommar!

Krama go´jänterna o rumpknuffa inte för hårt!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Jennie den 2009-01-29 @ 10:25:44
http://jennieivarssons.blogg.se/

Jag "brukat" oxå tycka så.......=)

Ja vem vet va som kan hända i dendär trappuppgången nu för tin....????

Kram!!!

Postat av: Lisa den 2009-01-29 @ 21:28:06
http://lisa.ivarssons.blogg.se/

Kan de ha varit den här låten du tänkte på?;)

A" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WznFefmOwA



och de är upp till dej den pekar då menar du eller??;))

Postat av: Lisa den 2009-01-29 @ 21:29:10
http://lisa.ivarssons.blogg.se/

men va fan tog låten vägen då? Ähh, jag lägger in den hos mej istället:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback