Senaste Inlägg

En helg...

till har gått.
Och jag har vart ledig, så skönt!
Jag har haft såå skoj.
Jag har vart i iste å åkt fyrhjuling.
Umgåtts med trevliga människor och haft det kanon
i snövädret:)

jänterna i vagnen.
igår åkte vi hjuling till nybovallen.
Vi var 5 vuxna och 6 barn:)


det blev mörkt å kallt innan vi kom fram
men vi gjorde en brasa och värmde oss lite.
Vi passade även på att grilla lite korv.

Idag har vi sladdat på isen, såå kul!!
och Nathalie har kört stora hjulingen helt själv.
Men det som var roligast var nog att åka kälke bakom;)


sen blev det lite korvgrillning igen...

.
mysigt.

Det har inte blitt direkt mycke vila i helgen men det var det
värt. Jag e juh ledig i morgon med så det
får bli mer vila då, kanske... ;)

puss!

5 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-01-25 @ 19:42:08
http://jennieivarssons.blogg.se/

Va mysigt de såg ut...

Men då måste vi ju höras imöre för ja e ju oxå ledig!!! Hitta på nå!!!

Kram!!!!

Postat av: Sara den 2009-01-25 @ 19:46:36

jaa absolut!! :)

Postat av: Anna den 2009-01-25 @ 20:04:05
http://martenzzon.blogg.se/

Vilken mys helg ni haft=)

Jag vill oxå va med å leka.... Om ni ska hitta på nå i möra=)

Jag jobbar i natt men hör av mig när jag vaknat till liv =)

Ni får väl snoka i min hemliga blogg oxå....;)

PK

Postat av: Britt Inger den 2009-01-25 @ 20:53:59

Ser ut att ni haft det riktigt härligt !!

Kram B-I

Postat av: Sara den 2009-01-26 @ 08:54:04

Ja det har vart så msigt så:)



Brebba, ring så fort du vakna sta!

BK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback