Senaste Inlägg

Det blev...




En lugn nyårsafton för mig.
Skönt idag.
Jag jobbade igår mellan 16-21 men
hann med att gå ut och äta med barnen och Fredrik innan.
Igentligen så skulle barnens pappa ha dem i nyår.
Men han hade tydligen andra planer...
Underbart för mig som fick fira det nya året med
mina änglar men jag måsta juh ha barnvakt
åt dem istället då.
 Fredrik ställde upp :)
Tack för det!

Efter jobbet blev det mys och sedan ut för att skåla in
det nya året och för att titta på alla fina raketer.

det blev alkoholfritt:)

När vi kom hem somnade alla av utom jag...,
som satt uppe en stund för mig själv.
Vilket var ganska skönt...

nåja Nattis hann ta en bild innan hon kröp till kojs...

Idag har jag vart ledig.
Bra det för jag jobbar hela helgen.

Puss!





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback