Senaste Inlägg

bubbel...

jag har vart ledig idag, jihooo :p
Men jusst nu e jag minst lika trött
som om jag skulle ha jobbat...

Jag har vart till gymet idag.
Hämtade jänterna efter skolan å for dit.
Sen hade jag lovat att bada så jag hade packat
med alla badkläder å sånt man behöver.
Trodde jag i varje fall...
allt utom min bikini fanns med.
åååhh...
men vad drygt då,
var bara att åka hem å hämta den.

ja, sen badade vi då.
och bubblade.
klockan blev sådär sex halv sju
innan vi var klara.
Alltså ganska sent.

Vi var tok hungriga efteråt.
Och trött å slö.
Känns som all energi har runnit ur kroppen.
Jag har nyss vaknat sta efteratt ha somnat med kidsen i sängen.
Tänkte jag skulle knäppa av datorn,
lite lampor å krypa ner tillbaka...

puss!


2 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2009-01-15 @ 22:38:28

Sara, los días son como los hacemos nosotros.Hoy fue un día de gimnasio,piscina y de paseo.Al final,como tú,terminas el día agotada,esperando cojer la cama,pero con una sonrisa y pensando,espero que valga la pena tanto esfuerzo.Abrazos

Postat av: Sara den 2009-01-16 @ 17:35:04

Sí su digno de el dolor. Tenemos algo ahora mirar el forvard, el su movimiento y la otra cosa. Usted sabe lo que… abrazos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback