Senaste Inlägg

jobbat...

igen, tillbax, back to work...
ja den där tre lediga helgen gick snabbt...
Tycker ioförsíg att den här dagen har gått snabbt med.

När jag skulle åka hem höll jag på
att krocka!
En biljävel åkte ut rakt framför mig vid OK infarten.
Jag tvär bromsa å sa till jänterne att nu krockar vi.
Men vi klarade oss precis.
Har nog inte vart så nära nån gång förr.
Hon som körde den andra bilen tittade inte ens utan körde rakt ut.
Hon blev skraj hon med.
Bra det för då kanske hon tänker sig för mer nästa gång...

Himla fint väder vi haft idag:)
Det gör livet lite lättare.
Nu blire mys med jänterne innan det e dax för dem att knoppa.






6 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-02-09 @ 22:46:11

Åh, Sara... vilken tur att allt gick bra !!

Var rädda om er, det finns många dårar i trafiken !!

Kram på er....

Postat av: Sara den 2009-02-09 @ 23:45:42

jaa det verkar lurt.

Tur bilen stannade.

Kör försiktigt når du åker till jobbet med.

Där är det nog tokhalt efter Trönö vägen.

kramar

Postat av: Jennie den 2009-02-10 @ 09:44:25
http://jennieivarssons.blogg.se/

Men vikken tur ni hade!!!

Fyaligen....vilka idioter de kan finnas utepå....

Ja, kör försiktigt!!!

Kram!!

Postat av: Lisa den 2009-02-10 @ 10:04:42
http://lisaivarssons.blogg.se/

Vilken tur ni hade!

Jag va precis inne på en annan blogg jag brukar läsa, det är en tjej här från Bollnäs och läser och de låter misstänkt likt din historia:)

Läs får du se:)

http://helenasnackar.blogg.se/

Alltså inlägget som heter "shit vilken tur jag hade"



Kan de vara dej hon skriver om??

Postat av: Spanjoren den 2009-02-10 @ 19:00:45

Sara, ten cuidado en la carretera, eres importante para muchas personas.Besos

Postat av: Sara den 2009-02-10 @ 19:49:46

ja vi hade verkligen tur.

Och vem vet det kan ha vart mig de skrev om.



tendré cuidado


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback