Senaste Inlägg

Hoppas

alla har haft en mysig alla hjärtansdag.

Barnen fick ett kort tidigare i veckan av morfar och Marianne :)
Tack det var gulligt!

Jag, Fredrik och Maria blev
bjudna på mat hos Sindo.
Spansk omelett mm
Supergott!!

Maria och jag väntar på maten.

Sen blev det en hel del vin och lite brädspel.
Lånade några av Lisa.

Förspelet ja...
nåja, vi svarade bara på frågorna.
Vi spelade inte.
Jag blev juh ensam kvar med pojkarna...

Det var en trevlig kväll i varjefall :)

Nu ska jag äta en sallad å snart ska jag iväg å jobba...
Puss!

4 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-02-16 @ 09:32:28
http://jennieivarssons.blogg.se/

Jolå vi hade en mysig kväll.....

O ni o ser de ut som...=)

Kram!!!

Postat av: Lisa den 2009-02-16 @ 14:09:47
http://lisaivarsson.blogg.se/

Förspelet, du och 2 grabbs då lixom, friskt!:))



Postat av: Anna den 2009-02-16 @ 20:19:40

UUU va duktig vi var å sjunga hos Sindo=) haha!!

Ni ser ut å haft en mysig kväll på alla hjärtans.

Kram kram

Postat av: Sara den 2009-02-16 @ 20:41:20

haha jaa vi var freigge frisk på att sjunga;)

uuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback