Senaste Inlägg

hemma

blev jag idag.
Jag hatar att sjukanmäla mig, jag vill
jobba och jag behöver pengarna.
Men éfter att ha jobbat i 2 dagar med blixtrande huvudvärk
och med ett illamående då det känts som
om jag ska kräkas när som helst så har
jag gett upp.
Jaa migrän helvete du vann.
Jag blir hemma och fattigare!
Nu när jag vaknade med huvudvärk i morse
kunde jag nästan börja grina.
Jag vet att det borde gå över idag.
Brukar sitta i 2,5 - 3 dagar.
Kanske ide att åka till doktorn,
men va fan man blir juh ruinerad där med.

nä, idag måste jag bli pigg,
verkligen hoppas jag, ska juh få hem mina underbara idag.
Som jag längtat...

2 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-02-20 @ 09:19:18
http://jennieivarssons.blogg.se/

Stackare....=(

Hoppas den försvinner heltohålle o aldrig kamer tillbaks....!!!!

Kul o få hem jänterne då!!!!

Kram!!

Postat av: Sara den 2009-02-20 @ 09:23:52

jaa jag hoppas det med...om det kunde göra det då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback