Senaste Inlägg

I går

hämtade jag mina jänter på skolan efter jobbet.
De var ivriga att visa mig sina nya klassrum
och kapprum :)
Nathalie hade redan börjat lite smått med några engelska
ord och meningar.
Det går nog bra det där, hon är juh redan rätt
bra på det ämnet.
Mathilda hade fått ett klassrum också
och visade stolt upp vart hon skulle sitta:)
Tänk... nu har man inga förkolebarn längre...
Vad tiden går fort!!

Vi hade fredagsmys igår.
Sovrums fönstret var öppet och regnet
smattrade utanför.
Inomhus låg vi tillsammans och tittade på film och åt godis...
underbart :)

I morse sov de så sött

nos mot nos;)

puss å hej!




5 Kommentarer

Postat av: Mwallin den 2009-08-22 @ 15:38:12

Va mysigt ni verka ha haft . Ja tänk va barnen är kloka nu för tiden . Robin tycker också det är roligt att börja skolan.

Postat av: Sara den 2009-08-22 @ 16:58:11
http:// www.sara78.blogg.se/

Jaa Walle så var det juh inte för en annan ;)

Fast iofs...kanske i den åldern...

Postat av: Sindo den 2009-08-22 @ 17:44:39
http:// www.sara78.blogg.se/

Sara, vilken tur du har med dina barn. D är inte alla barn som tycker att d är roligt med skolan.Hoppas att d går bra för dem.Kram

Postat av: Britt Inger den 2009-08-22 @ 22:08:18

Åh, va jag längtar efter att få krama dem...

Postat av: falle den 2009-08-23 @ 08:07:41

Haha.. jag längtar fortfarande efter att skolan skall börja.. inget är väl som nolleveckorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback