Senaste Inlägg

Nyss vaknat...

Till liv igen, upp ur sova jobba komat...
jag sov lite väl länge idag, inte sådär super bäst kanske.
Jag åt nyss frukost.

Tycker det e lite jobbigt att jobba nätter.
Jusst för att tiden mellan sova och jobba känns så liten.
Man hinner liksom inte med nåt.
Sen har jag tyckt att det brukar vara svårt att hålla sig vaken.
Men nu har jag haft brillorna på mig de här nätterna.
Jag vet av mig själv att när jag blir trött så ser jag mycket sämre än vanligt.
Men nu hör och häpna så tycker jag att det gått ganska bra ändå...
Om brillona haft någon betydelse det vet jag inte.

jaa...synd att man ser ut som ett miffo bara.
Det e lite svårt att komma in sig i dem med, eller hur
säger man igentligen..?
Att använda dem då, det e juh så ovant...
Man liksom snubblar nästan å stuttar i saker tycker jag.
Det e väl en vanesak...


Blev grymt besviken i helgen...



3 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-09-29 @ 19:29:55
http://tessan79.blogg.se/

de där me glasögonen känner ja igen...känns som man aldrig kommer vänja sig.. Kan ju hända att du kände dig piggare när du såg ordentligt;)

Tråkigt att du blivit besviken i helgen gumzan:( lät inge kul...du vet att du kan prata me mig när som helst...puss puss

Postat av: Nettan den 2008-09-30 @ 13:11:55
http://nettis73.blogg.se/

Det var inte bra att du blev besviken... Va trist!

Kram Nettis

Postat av: ... den 2008-09-30 @ 16:57:47

Du var jättesöt i glasögonen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback