Senaste Inlägg

tandläkaren

har jag vart hos idag med barnen...
båda två hade tid samtidigt.
Först upp var Mathilda, hon har alla sina mjöliksar kvar.
Fanns inte så mycket att konstatera förutom hennes underbett.
Hon besväras inte fysiskt utav det men hon påpekar det själv ofta
och hon har själv dragit slutsatsen att det e pga det hon pratar dåligt.
Lill gumman då.
Älskade hjäratat mitt, jag vet iofs inte men tror inte
det har någon större påverkan på talet.
De kommer kalla henne till en special tandläkare.
Trodde det var operation bara som fixade sånna grejer.

Nathalie hade , hör å häpna ett hål!
Hon som e så noga med att borsta.
Men det var på en tand längst in och tydligen en
som e lite svår att komma åt.
Nu kommer jag verkligen hjälpa henne.
De lagade hålet på engång, det var litet och hon var
super duktig.
Hon ska få vänta ett år till innan de gör
nåt åt hennes korsbett.
Blir hon inte bättre så blir det antagligen tandställning...

Fattar inte varför ingen av jänterne fick ett
"normalt" överbett..?
Ingen i min släkt har underbett eller korsbett
vad jag vet.

Innan tandis var jag på gymmet med Sindo.
Och efter tandis hämtade jag en kompis till Nathalie
på skolan och vi stack och badade på badhuset.
Nu ska vi ha torsdagsmys och titta på film.
I morgon ska de till sin pappa igen :(

puss!



1 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2008-11-21 @ 21:00:23

Sara,es verdad que el gimnasio y los paseos están ayudandote,ya que estás sacando un cuerpo de modelo.Vas a estar guapísima el día de tu fiesta y todos los hombres solo van a mirarte a tí. Besos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback