Senaste Inlägg

ledig idag men...

har haft häcken full...
Jag, Sindo och Sofie har vart
å tittat på lokalen, den blir kanon.
Sen har vi fixat med planeringen till
festen och fryst in bål.

Sen har jag å Sindo vart till Söderhamn och
handlat grejer till lördan och en födelsedags
present till Micke.
Köpte även en klänning till Nathalie.

Städat lite hemma hann jag med och hängt
upp lite julgardiner..
lite tidigt kanske men ärsch, vaddå?
det e ingen som hinner komma hit ändå innan söndan
så det e ingen som ser dem i varjefall...


sofie fixar med bålen :)


jag å dagens kompanjon Sindo

nu är det sängen som gäller.

God Natt!!

3 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2008-11-25 @ 17:17:21

Sara,tienes tantas cosas en la cabeza en que pensar...para eso estamos los amigos, para ayudar cuando los necesitas. Sé que en tu vida,como en la mía y como en la de los demás,tienes altibajos;es decir,algunos días buenos y otros malos.Pero verás que todo al final se arregla y consigues lo que quieres.Ánimos y abrazos.

Postat av: Sara den 2008-11-25 @ 17:39:28

espero que las cosas resulten bien. usted es un buen amigo. abrazos

Postat av: Ragnvi den 2008-11-25 @ 18:47:09
http://rankans.blogg.se/

Hej på dig! Här i lilla huset i Trönö lyser redan stakar o stjärnor i alla fönster! Så det så!



Dottern mår bra! Pust!

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback