Senaste Inlägg

Himlen var

hel skum på eftermiddan.
Fast jättefin.
Den hade alla möjliga konstiga färger.
blå, gul, orange, rosa och turkos.
Var det fler än jag som såg det?

Det blev nå mysko ljus på nå vis.
Nathalie sa att det var olika feèr som bråkade
om vad det skulle vara för färg på himlen.
I hennes teori var feèrna i de färger som himlen visade
och kunde bara måla den i sin färg.
ja, kanske var det så...

jobbade till 15 idag och var mer nipprig än vanligt...
festen e snart nu och jag har inte hunnit klart
riktigt än med alla förberedelser.
Ärsch det blir som det blir.

Nu städar jag precis och upp kom en gammal bekant.

lill Nissen!

nåja, har en del kvar att göra så det blir inte så mycke mer...


adios!

4 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2008-11-27 @ 21:32:15

Snälla Sara,strunta i allt och vila ut dig,alla som tycker om dig vill se dig på lördag som en strålande Sara liknande de fina färger som himlen ville visa idag.Kramar

Postat av: Ragnvi den 2008-11-28 @ 06:45:10
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon! Nedräkningen har börjat förstår jag!

Tror säkert att LillNisse ser till att allt klaffar!

Kramen!

Postat av: Sara den 2008-11-28 @ 09:40:54

Jag ska försöka vila, men det känns lite panik artat ibland.

Det kommer nog kännas bättre i kväll. Då borde allt vara klart...

Tack för omtanken!



Postat av: Ragnvi den 2008-11-29 @ 21:42:57
http://rankans.blogg.se/

Kikar in för att säga GRATTIS!!!!!!

Kanske blir det i förväg, kanske i efterskott men GRATTIS blir det!!!

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback