Senaste Inlägg

helgen e borta

men oj vad vi gjort grejer...
På fredag så var kidsen på disco på Vallsta skolan.
Oj vad de hade kul!
Och vilken bra dj de hade, var juh musik så en annan kunde
ha stannat ;)

dans brudarna :)
Dan efter så skulle vi få följa med Mickes klass till badbuset,
så vi gjorde det.
Badade i Arbrå och Nattis blir bara bättre å bättre på att simma:)
Innan badhuset blev det lite 4 hjuling och
Mathilda spökade ut sig lite.

mitt lilla monster ;) hihi

På söndan åkte vi till Ikea.
Vinkade åt min kära kusin Micke men hann inte träffa
honom nå.
Det blev lite julklappar på toys r us i allafall :)
Det känns rätt skönt ändå att man börjat småhandla lite sånt.
Brukar kunna bli panik dan innan de.

Sen lekte jag lite hårfrissa med Fredrik :)
hehe, nu e han mer blond än mig ;)

nåja klippte lite hår med :D
Han blev en annan kille...
Många roliga kommentarer hade han fått idag ;)

Puss!


3 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-11-17 @ 19:54:04
http://tessan79.blogg.se/

hehe..fredde blond:) de måste ja bara se!:)

Postat av: Sara den 2008-11-17 @ 20:07:26

jaa det måste du!! ;)hihi

Postat av: Ragnvi den 2008-11-18 @ 14:36:49
http://rankans.blogg.se/

Tjena! Monster o discobrudar! Hos dig händer det grejer! Och nedräkningen har börjat läser jag!

Lagom till advent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback