Senaste Inlägg

After work

hade vi i går.
Ett gäng från Resursen var ut och åt på
Sport inn :)
Sen blev det en Irish coffe och en cider,
och en cider och en cider och en
lakrits shot ;)

Och en massa vatten på det :)
Jag , Hanna och Maggan blev kvar längst
tillsammans med Sindo som kom förbi.
Vi hann med Tranan också och någon
dans där inne :)



vi tog oss hem i skaplig tid :)
Vi hade jätte trevligt!
Jag måste få säga att jag har super härliga
arbetskamrater.
Synd bara att vi träffas för sällan...

kramar!


2 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2008-11-14 @ 11:25:50

Jo,Sara! Du har verkligen trevliga arbetskamraterna.Kanske nån dag blir dem också mina.Men vad heter de som satt sig till höger av Sissi inan jag kom?.Kram

Postat av: Sara den 2008-11-15 @ 11:45:44

Jag tror det var Eva som satt där, om jag inte minns fel.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback