Senaste Inlägg

Shoppat :)

har jag och Tessan gjort idag!
Vi stack till Gävle eller till Valbo rättare sagt...

Vi började med en Happy meal på Mc Donalds.
Och happy blev vi jue efter det ;)
Vi rännde runt i hela köpis och fyndade lite
här och där tills vi efter 3 h blev lite
 sugna på sötsaker och kaffe...

ojdå ..mycket sugna.. var vi nog :P

Vi fikade på IKEA och där träffade vi Micke:)
Kul att se dig!

Efter IKEA tänkte vi att vi skulle försöka hitta till
Dollar Store.
Vi hade fått för oss att det låg ut mot Furuvik
så vi begav oss ditåt.
Men vi hade fel. Det var Ö B som låg där.
Tessan ringde efter vägbeskrivning men eftersom
chaffisen ( som var jag ) svängde vänster när de sa höger
kan ni juh bara tänka er att vi hamnade fel...hmm..Vi garvade nästan ihjäl oss..
värsta kausen fast det gick juh bra ändå och kul hade vi! :D
 Så här såg bilen ut när vi åkte hem :)

fullt i pösar:)

I mina Pösar lr påsar som det heter...
fanns detta...

förutom några cider som jag lade i kylen.

Det var rea på det mesta.
osh spana in min nya flip flopp :)

dö skalle på dom jue;)

Ja hur som helst så åkte jag till Tessan en stund efter Gävle och vi
gjorde varma mackor:P
smaskens!
Åt som tokar.
Är fortfarande mätt.

Efter det åkte vi till Tessans lillebror som bor i Arbrå city.
Han fick lite blommor och ljus av Tessan :)
Dagen avslutades med en "burnout" av Tessan på Arbrå vägen...
hahaha...sjukt roligt...

Nu är det sängen som gäller.
Ska till Rengsjö och jobba i morgon.

Natti!




3 Kommentarer

Postat av: Brittan den 2008-06-24 @ 07:06:12

Ja, att ni hade en rolig heldag igår kan man inte missa :)

Eftersom jag är väldigt förtjust i skor så upptäckte jag ju dem snabbt.... Tänkte : oh vilka fina... men varför i hela friden måste det vara döskallar på allt nu för tiden (ok gumman, jag ÄR 56 och då tänker man inte riktigt lika som er "ungdommar" :)vänta så får du se)Men måste erkänna att de är fina :)

Vad är det svarta som ligger på skorna? Ha det bra idag, kram på dig... Och DU.. jag är också väldigt glad att du och dina raringar finns !

Postat av: Tessan den 2008-06-24 @ 11:04:02
http://tessan79.blogg.se/

hehe....blir alldeles full i garv när ja läser å blir påmind om din fina "högersväng" Blondie!!;) Men vi hade en superdag gumman, handla utan barn e man ju inte van vid..

puss å kram

Postat av: Sara den 2008-06-25 @ 11:37:24

Hihi...tack Brittan! Det som ligger på skorna är en pluska;)



Jaa Tessis, vi hade det kanon!

Så vi tar en retur vid nästa lön va!? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback