Senaste Inlägg

PÅ Strand

var vi och åt på igår alltså på restaurangen...
Det var vi resursare då (igen) som ville träffas och
äta lite god mat!

Vi är juh som sagt ett gäng och vi träffas liksom allt för sällan, eftersom vi
nästan aldrig får jobba ilag.
Jag och Magda hade bestämt i förväg att vi skulle dela på 2 olika maträtter.

Men jag blev mätt efter halva grillspättet så Magda fick äta upp
hela sin och resten av min ;)
Det var så gott!

Tänkte vara nykter så jag tog bilen ner.
Men så blev jag "övertalad" att följa med på tisdagsnöjet på Långnäs.
Antar att jag inte var såå svår övertalad haha...
Jag ringde Jennie och hon å Walle kom för att hämta pärlan( bilen alltså )
och körde hem den till mig:) Tackar för det!

Sen blev det lite cider, vin och öl och
Långnäs då!!
Det var jättebra, personalen som serverade showade och sjöng!

Vi sjöng å shakeade med ;)


goa kolegor har jag  :D

Vet inte vad klockan var när jag gick hem.
Men kallt var det i varjefall..brr..
Då fick jag ett mess av värdens goaste Tessan.. :
"Hej, vill du ha skjuts hem, vi är på statiol och äter"
Om jag ville!!
Tack så mye Carro o Tessan för att ni hämtade mig !! :D

Nu har jag precis ätit frulle, tänkte ta en dusch
innan jag ska iväg och jobba...

Puss!

3 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-06-26 @ 11:26:46
http://rankans.blogg.se/

Åh, så härligt det ser ut! Mat o goda vänner o Långnäs....hundra år sedan jag var där!

Tur ni hittade hem från Valbo!

Postat av: Eva den 2008-06-26 @ 11:57:36

Ja det är viktigt med trivsel och samvaro med arbetskompisar, ni verkar ju haft en trevlig kväll. Nästa gång ni gästar Valbo,hör av er så bjuder jag på fika.Kram.

Postat av: Sara den 2008-07-01 @ 23:43:18

Hihi..ja tur att man kan få bra hjälp ibland ;)

Och ja Eva kommer gärna på fika nästa gång!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback