Senaste Inlägg

midsommar

Jag å jänterne åkte till Brittan och Alf :)
Vi försökte leta lite blommor för att binda en krans
men det var inte det lättaste att hitta där.
Och jag är juh inte så bra att binda kransar heller så det blev bara nå
spröt liksom hihi...

hehe så fint så ;)

Vi käkade kött som Alf grillade och till det hade vi potatis gratäng..
mmm, åt så jag höll på spricka...

Alf å Brittan skålar med oss :)
Lite fusk att det var dricka i mitt glas ;)

Efter maten så blev det jordgubbar och glass.
Och det slank i med trots min proppfulla mage.

men vem kan motstå dessa?

Vi tänkte åka till Hembygdsbyn och fira,
 vi var på väg dit fast det började ösregna så...
ja, vi struntade i det:(
Istället fick flickorna fira lite i Bollnäs med sin far :)
Så utan dans blev de inte!

Puss!

7 Kommentarer

Postat av: Brittan den 2008-06-22 @ 21:05:33

Nästa gång kan du få nått annat i glaset om du stannar och sover kvar :)

Postat av: Sara den 2008-06-22 @ 22:20:00

Jaa det gör jag gärna! :D

Postat av: Tessan den 2008-06-22 @ 22:56:29
http://tessan79.blogg.se/

vilka fina kransar du gjort gumman;) puss puss

Postat av: Spanjoren den 2008-06-23 @ 00:05:04

Tú y A y N estaban preciosas con las flores en el pelo!

Sara, VIVA ESPANA, ganamos y estoy feliz. A ver si puedes ayudar, u poco mas, cuando Espana juege el próximo partido conta Rusia.Abrazos

Postat av: Sara den 2008-06-23 @ 10:10:47

Hehe jaa värsta snygga ena va!! hahah...gullig du:)



gracias y soy feliz que España ganó el fotball ayer. :)

Postat av: Spanjoren den 2008-06-23 @ 15:02:53

Sara,perdóname, me equivoqué con la inicial de tu hija. Quería escribir que tú, M y N estaban preciosas...y espero que podamos ver juntos el partido entre Espana y Rusia este jueves.Escribes muy bien el espanol.Abrazos

Postat av: Sara den 2008-06-24 @ 00:14:30

podemos ver quizá el fotball junto


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback