Senaste Inlägg

Västerås BIG PoWER MEET 2008!

JAG ÄR EN RAGGARE !!!
hahaha...


jaa...

Hur ska man börja skriva om en sån otroligt kul helg??
Vi har verkligen levt raggar livet i Västerås! Haha...

Kan väl börja med att tacka våran chaffis MICKE!
Fan alltså, inte kan det varit lätt att skjutsa 3 brudar i en bil hela vägen.
Han var så snäll såå och stannade så fort vi sa att vi
 måste kissa lr var hungrig lr vad det än var..hmm.. jaa..


Micke :)

Vår chaffis var bra trött och törstig när vi kom fram till Västerås!
Vi drog juh igång liksom på morgonen...


raggar brudar!

När vi kom fram så började vi med tältet, och jaa..
det tältet var inte det lättaste att sätta upp kan jag lova,
men på en sån camping fick man juh hjälp direkt :)

när tältet kom på plats började vi dra igång regält.
vi korkade upp både det ena och det andra,
och det dröjde inte länge innan vi blev uppraggade...
hehe...
I raggar bilen!

grabbarna i bilen...

bilen vi åkte i...
Brudarna i bilen...

hihi..

Vi åkte med bra länge och folk o fotografer vinkade och tog bilder...
Vi är med på en bild på en hemsida med...
power meet
Efter en stund tog vårt dricka slut så vi hoppade av och började gå tillbaka
till campingen..
Men vem raggade och FIXADE skjuts tillbaka då???
jooo...JAG förstås!!
hahahahah...det har ni aldrig hört förr va Tessan??

ung tupparna som körde hem oss till campingen.
Det var sånt fint väder och humöret var på topp.

Tillbaka på campingen började jag bli lite sne...
Men Tessan hakade fast mig i en handboje och rastade mig lite ;)
Vi träffade en massa roliga folk, alla var så trevliga och ville prata hela tiden...
jaja, alla ville inte bara "prata" men inget "sånt" hände haha...
Fattar inte vilka olika förslag man fick..hmm jaa,
men raggare är väl sånna ...haha...





Hur som helst, spydde jag i några buskar
och gick å lade mig i tältet...vaknade till efter några timmar
och insåg att jag inte var den enda som var rätt dragen.
Micke hade kommit och lagt sig med...
Tessan kom efter en stund och tyckte jag skulle kliva upp.
Gjorde det då, sprang och hälsade på
några grabbar och gick in i tältet och lade mig igen...
Frös hela natten..brr..vad kallt det var...

Dagen efter mådde man inte så bra nej, men
efter en halv yougurt och en grogg så var man liiite bättre...
Klev upp tidigt och gick in på området...

Det var en massa fina bilar där och stånd...

Tur att vi inte behövde handla nåt ur det ståndet ;)

( gäller endast tjejer till 99 år står det under ) haha...

Efter vi gått omkring på området försökte vi ta en taktik vila...
Men Tessan och jag hade ingen ro i kroppen
så vi tog en grogg till i stället...

och pussades lite ...haha... lite svårt under hattarna ;)

Sen drog festen igång...

jaa det kommer lite bilder nu..

det kom och gick folk hela kvällen..

men kulaste grabben var Norsken FF( för f-n)
Han var grymt rolig tror vi alla garvade ihjäl oss åt honom..

han kallas nu mera även för bamse...
Varför? Joo för han sjöng Bamse och lät så klock ren...
Helt sjukt kul...
Han sjöng den här...

hahaha...

Jaa, lite mer bilder då...



jaa super även denna kväll, men trött fort blev man och
 dagens bakfylla blev tyvärr påmind med huvudvärk...
Så jag blev tvungen att ta en treo...
efter treons verkan måste jag bara ta ett dopp i det blå...
Det var bara jag och Micke P kvar då så vi gick ner till stranden och det iskalla vattnet..
Det var iiiinte varmt alls...!!
Det började regna så vi gick tillbaka till tältet och gissa vem jag stötte på??
Joo Ola Johansson kom juh.
Det var tok kul att träffa han, har inte setts sen vi var 17 typ.
Vi satt och pratade minnen ända tills de andra kom tillbaka.

När de andra kom ville jag gå en sväng på campingen så det gjorde jag
och ringde lite...
Gaasch, vad det regnade och jag önskade att NÅGON kunde ha kommit
och värmt mig liite...
Jag gick tillbaka till tältet där de andra var och lyssnade till
raggar musik å vrålåk..haha..
Det var bara Tessan och jag som var sugen på att grogga lite till..
Men vi gav upp när regnet aldrig gav med sig och
somnade av tidigt på morognen..

Söndags morgon var man om inte mer sliten än riktigt sliiiten...
Undrarde jusst om jag nyss förlorat några levnadsår på denna helg.
Men det var det fan värt, åtminstonde har jag då levt...

Så här fin var man i bilen hem...


Ska tillbaka nästa år...
bara måste ;)

adios!



7 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2008-07-07 @ 22:44:34

Ja, nog verkar ni tagit vara på tiden allt :)

Postat av: Anonym den 2008-07-07 @ 22:45:19

ja en helt jävla superhelg gumman!!! nu har vi rättvik å se fram emot! hoppas de kommer bli minst lika kul;) å ja...har nog hört att de va din förtjänst ett antal gånger..hehe

Postat av: Brittan den 2008-07-07 @ 22:46:10

Mäh vart tog "postat av:" vägen då ?

Postat av: Olle den 2008-07-07 @ 23:04:10

Haha såg ju grymt härligt ut. Skulle ju vare där och värmt dig lite hihi det vet du. Laaaagomt sliten på sista bilden ;)

Postat av: Lisa den 2008-07-08 @ 10:29:03

Hur kul som helst såg ni ut att ha haft:)

Man kanske skulle haka nästa år då:)

Postat av: Sara den 2008-07-08 @ 14:36:32

hihi...nog tog vi vara på helgen allt;)

Och visst var man riktigt sleten Olle!!

Och om jag känner efter så e jag lite frysen än ;) haha...



Klart du ska med nästa gång Lisa...det var nåt man aldrig kommer glömma:)



Tessis, vi ska ha grymt kul i Rättvik med, men antar att Power Meet kan bli svårslaget;)

Postat av: Jessica den 2008-07-16 @ 22:18:20
http://whataboutjessica.blogg.se/

Ser ut som att det var trevligt på Power Meet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback