Senaste Inlägg

näe...

Hua vad jag hatar att inte kunna sova på nätterna...
Inte nog med att kidsen somnar typ vi d 23-24 tiden...
Jag somnar inte heller tidigt, natten som var kunde jag inte sova
förenns kl 03.00...
Hur pigg tror ni att jag var när jag vaknade upp kl 05.30?
Har fått bitit ihop typ hela dagen på jobbet och försökt hållt ögonen
halvt öppen i varjefall...smyg jäspat när ingen ser och tagit
2 minuters taktikvila på lunchen.
Har varit mer zombie än vanligt idag, ändå sitter jag här nu framför datorn
piggelin!!?
Vad e det för fel??
Nää, nu ska jag tvinga mig till sängs, ska sova, ska sova...
mmm...
himlans vad trött jag är...
suck


3 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-07-15 @ 22:00:28
http://tessan79.blogg.se/

ja! gå å lägg dig nu gumman! stäng av den jävla dumburken å tvinga dig i säng;)

Postat av: Britt inger den 2008-07-16 @ 01:12:57

Snart vänder du nog dygnnet rätt igen.. Ta´t lugnt :)

Kram

Postat av: Ragnvi den 2008-07-16 @ 10:18:05
http://rankans.blogg.se/

Vet hur det känns att vara sömnlös!

Kul att du blev medlem i Bollnäsbloggen! Du har redan fått många välkomsthälsningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback