Senaste Inlägg

Min lediga måndag...

Började med sovmorgon :)
Det var så skönt såå,
sen for jag å kidsen ner på stan för att köpa en present till brorsan.
Han fyllde år den 7 e Juli men eftersom jag jobbade så kunde vi inte gratta han då.
Men idag blev det tårta och kusinerna lekte med vatten ballonger;)

Leker som tokar ;)
jag lekte som en tok med...

hehe..hmm ok då...jag passade på att lata mig;)

Stannade där ett bra tag och snackade lite om dittan å dattan

Min bror och jag, lr jag å min bror kanske.
Ser ut som spyflugor i brillorna ..bzzzzz...
hihi..

När vi kom hem försökte jag få kidsen i säng, vilket inte e det lättaste..
De ville se film i min säng som de hyrde igår...
gissa vad??

jaa, helt sjukt...
Ronny å Ragge skulle de promt hyra...

Medans de kikade på film fick jag besök:)
Jennie, Walle och Anna kom!

goa vänner!! :D

Vi drack lite kaffe och surrade en hel del ;)
Vi försökte klämma in oss alla på ett kort med...
men det var inte det lättaste..haha..

Värsta rockgruppen jue!!!
hehe...

Nää nu sova, ska jobba tiiiidigt :(
puss, puss, puss!


7 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-07-15 @ 10:18:21
http://rankans.blogg.se/

Hej på dig! Kanske du o min son känner varandra? Ni är ju samma årgång! Din tur snart eller?!

Postat av: Olle den 2008-07-15 @ 17:35:57

Trött sara imorse hahaha. Snart är det semeeester :P

Postat av: Sara den 2008-07-15 @ 18:25:05

hehe, det dröjer läääänge innan jag blir 30 ;)hihi



Jaa Olle, jag e helt slut:(

Toklängtar till semestern!! :D



Puss

Postat av: Ragnvi den 2008-07-15 @ 19:50:56
http://rankans.blogg.se/

Hej igen! Finns foto på sonen i Bollnäsbloggen...han gick också i S-hamn, men tog nog studenten ett år senare än du!

Postat av: Jennie den 2008-07-18 @ 12:16:31

Jättesnyggt!!! Men hellst hur man siiir ut......

Men de blir väl inte bättre.....=( puss puss

Postat av: Wallin den 2008-07-19 @ 12:45:59

Stora brillor är det en fluga nu re . Inne rå typ . Men man ska nog inte ha på sig dom på fyllan för då blir det nog lätt en spyfluga ..bzzzzz.

Postat av: Wallin den 2008-07-19 @ 12:51:09

Skärp dig Jennie upp med hakan du ser jätte bra ut sååå snygg så. haj haj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback