Senaste Inlägg

Farsan har fyllt 60!

Och Marianne, hans tjej hade ordnat en fest på
Finlandsfärjan Cinderella åt honom som överraskning...
Så i fredags åkte jag å kidsen till min faster Eva och Roland i Gävle
och sov över där :)

Först satt ungarna i baren, sen kunde de inte sluta skratta..
..vet inte varför;)

Bussen gick tidigt på lördagsmorgonen,
Vi var många släktingar där. Tror vi var uppåt
35 pers sammanlagt...

kidsen och Parlings släktet från pappas sida :)

Vi samlades alla i terminalen innan pappa kom dit.
Eftersom vi var VIP gäster fick vi gå ombord på båten först av alla
och på en helt annan sida än de "vanliga" gästerna haha...
Sen samldes vi i högst upp i ett rum och inväntade pappa
som hade ögonbindel, ballong och glasögon på sig!

väntar...

Farsans entre!!

snygg hatt, han blev så glad att han började gråta...

sen blev det present öppning...

fin tröja fick han och hatt som Nathalie lånade ;)

Här är han med Sigge Parling, kändisen i släkten:)

lika som bär...
Ett legendariskt fotbollsproffs e vad han e Sigge !

Nåja efter presentöppningen var det mat...
Tror jag åt upp mig typ 5 kg eller så...

mmm, gott var det...

Sen drog partyt igång!!

jag å pappa, Nathalie

pappa och Marianne, Mathilda


Mariannes barnbarn Moa, var grym på att spela och sjunga.
Hon sjöng Teddy björnen Fredriksson så pappa började gråta igen..

Det var jättefint och Moa var en bra barnvakt även :D

ungarna lekte och busade och vi drack oss lite...
små dragna..hmm..mmm..;)

party!!!

bror å jag, Kusin Fredrik o Mattis och dansgolvet...

och...en mycket trevlig bartender som snappade upp
att jag hade namnsdag...

Vid ett tiden gick faster Eva ner med barnen till hytten och
vi som fortfarande hade lite ben kvar festade lite till och dansade...
Vi körde...vispen och sågen, häcksaxen, flaggan och dammsugarn...
hahahaha...tror jag dööööör, vad kul vi hade :D
Sen gick vi ut på däck och tog lite luft...

jag och Fredrik och några grabbar vi träffade där..

the gang :)
Joo..det hände en grej sen...
Eftersom jag blev tvungen att spela Brolles watching the stars
när vi stod där ute på däck så glömde jag min mobil där...
grejen var den att efter allt dansade, vispande och jaa ni vet så...
kom jag på det liiite försent :(
Gick till receptionen och frågade innan jag lade mig vid 03 tiden
 men de hade inte fått in nåt...
Jag kunde inte sova nå i natt tänkte bara på min telefon.
Men..
En ny dag och nya förutsättningar;)
¨Blev väckt klockan nio för att försöka hinna med frukosten.


Kände sin lite..jaa, halv seg kan man säga sådär..
hmm..
Det första jag gjorde innan vi gick till frukosten
var att fråga efter min telefon i receptionen och...
Den fanns där!!
gissa om jag blev glad! :D
Om jag ändå visste vem som hittat den, så jag kunde ge en slant eller nå.

Efter frukosten var det full fart...
Ingen vila för mammsen inte näää...
det blev ansiktsmålningar och teckningstävlingar...

de skulle vara kaniner båda två och visst blev de
söööta :)

gulliga kaninungar !

sen träffade vi på morfar...

bilden talar för sig själv va..!??

Vi åt igen! Buffe lunch, sen var det prisutelning i tecknings tävligen.
De visade några teckningar och Mathildas var en de visade.
Så hon fick gå fram och tala om för alla vad hon hade ritat...
Temat var karusell, man fick rita vad man ville för nå.

"vet du, man åker här så snurrar man när man kommer dit"
det var hennes beskrivning för publiken :)
goast!
Vi hann med taxfree sen var det bara att packa grejerna
och kliva av ,såå skönt för jag var helt slut om jag ska vara ärlig!
Sov hela resan hem till Gävle.
Där, efter en lång resa och ett släpande på en viss
Spiderman ballong ungarna fått från sin morfar, tappades den och vips..

ser ni den?
haha, allt det tjat det har varit om denna ballong...
vem som skulle ha den , få hålla i den och tillslut hamnade den där...
hoho!!

Nu har vi kommit hem igen, jag e slut och ska sova.
Det har varit över förväntat kul och bra helg.
Det funkade med överraskningen och alla har varit glada.
Farsan har blivit 60 och han fick nog ett minne för livet!

Puss!!



8 Kommentarer

Postat av: Anna panna =) den 2008-07-20 @ 23:21:48

Vad mys ni verkar haft i helgen =)

Viken rolig överaskning för pappsen..

Kram kram

Postat av: Spanjorens den 2008-07-20 @ 23:55:41

Sara!Se lo han pasado en grande. Reunirse con la familia es importante...Abrazos

Postat av: Sara den 2008-07-21 @ 00:52:08

¡era un viaje agradable!



Ja, Anna det var kanon faktiskt :)



kramar!

Postat av: Sara den 2008-07-21 @ 01:02:27

hehe...tror jag e fullare å fullare på varje kort...dan efter sliten som vanligt...

Postat av: Anonym den 2008-07-21 @ 07:50:37

Men vilken mysig helg ni verkar ha haft!

Kidsen såg ut att ha superkul dom med:)

Postat av: Ragnvi den 2008-07-21 @ 22:17:10
http://rankans.blogg.se/

Åh, så underbart ni verkar ha haft det! Vilket minne för livet för alla!

Postat av: Sara den 2008-07-21 @ 22:40:29

jaa, det var faktiskt över förväntan ,)

Postat av: Ellas Inspiration den 2008-07-23 @ 09:40:45
http://ellasinspiration.blogg.se/

Vilket härligt kalas!!



Kram Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback