Senaste Inlägg

I går...

Var vi till Söderhamn på Streetrace på fm...

Vissa bilar hade bra drag ändå.
Det blev mycket varmare än jag trodde, så det var inte såå nice med
långärmad svart tröja å jeans..
men det fick gå ändå :)
Solbrillorna har sett bättre dar med, men vad gör man när man hade
solen i fejan hela tiden....

Träffade en hel del kända ansikten där i varjefall.
Det e aldrig helt fel :)

Efter racet åkte vi till Sundsvall för att se Takida :D
Det var överdrivet lång kö dit men det gick ganska fort ändå.
Vi vi satte oss i gräset och väntade...

gänget:)

Vi satt där en stund men vi blev lite törstiga
och gick för att handla lite öl.
Måste säga öl försäljningen var under all kritik.
Tror folk fick köa i timmar för att få en öl!!!
Det e sant! Helt sjukt...
Det var mycke trevliga folk i kön i varjefall.
Fick tips om att vi skulle gå på Stadshotellet efter Takida.


De var kanon!
Sjöng med typ hela tiden...

tills man blev halv hes,

När Takida lirat klart gick vi till det där
Stads hotellet...
Jag, Fia och smygarn röjde loss där inne regält!!
Tror vi ägde på dansgolvet ;) haha...
Det var hur kul som helst.
Vi gick vid tre tiden sakta hemöver till brorsans lgh
men vi var för hungrig så vi stannade på statoil och satte oss
på några jordsäcker för att äta korv, tror det slank ner en
kexchoklad med faktiskt.. ;p

Somnade väl nåt tag på mörakvista och klev väl upp
efter några timmar bara..
Det blev ganska tidig hemgång och det var så skönt.
Jag har längtat så efter mina små och att få...

Pussas med dem lite:)

Nu e det natta för mig för i möre e det juh
jobb igen...oh :(


Puss puss!



2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2008-08-11 @ 17:36:56

vad gott med lite pussar!

Postat av: Sara den 2008-08-11 @ 20:51:45

mmm mycket;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback