Senaste Inlägg

äntligen hemma igen

sov inte så bra på jobbet i natt...
men nu är jag hemma å tänker gå å lägga mig.

På torsdag till fredag ska
några st från resursen åka båt.
Kul kul :)

Är det någon som läser som har varit till Rom?
Tänkte att man kanske kunde få lite tips å ideer om vart å så
man kan bo om man får för sig att åka dit mener ja ;)
Vilket jag säkert kommer att få ...skratt...

Jag är otroligt intresserad av kultur, mytologi å historia.
Det sist nämnda mest.

Måste få se platser med egna ögon.

Jag har juh hunnit med Israel -
klagomuren, Betlehem, Palestina å Jerusalem.
Jag har vart på de platser där det påstås Jesus
föddes och korsfästes.

Grekland... -
många utav Greklands öar.
Akropolis har jag sett, Knossos på Kreta,
johannes klostret på Patmos bla...

Egypten. -
Pyramiderna i Giza.
Och delar utav det som fanns i pyramiderna i museet.
Tutankamons guldmask..
Jag vill tillbaka, jag vill se konungarnas dal.

Jag har vart ett antal ggr i Spanien med.
Men bara för att sola å bada å för att umgås
eftersom jag hade en spansk pojkvän
en gång i tiden...

Nu vill jag se Koloseum,
Spanska trappan, vatikanen mm...
Vill såå gärna dit!  :)

I kväll får jag främmande <3
myspys då ;)







2 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2011-05-08 @ 22:49:42
http://lisaivarssons.blogg.se/

Jag vill också åka till Rom! Mamma bjussar ju på resa till London nu och säger att vi tar Rom nästa vår. Du kanske hunnit vart dit då så du kan tipsa mig om vad vi inte får missa:)

Postat av: MWallin den 2011-05-11 @ 23:11:51

En rad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback