Senaste Inlägg

Söndag kväll

och jag borde ha lagt mig för längesen...
Men det blev som tidigare nämt sovmorgon i morse så
jag är fortfarande rätt pigg...

Idag har vi vart å hälsat på både
Lisa och Brittan.
Snackat lite skit å druckit en himla massa kaffe!

I morgon kommer ev Brebba, (Anna) hit
eller så åker vi till henne.
Hon är sugen på att följa med utomlands.
Det gillar vi :D

Vi får se vart, hur, när...

Jag å Walle var ut på en lång promenad
i kväll också.
Så himla skönt att gå på kvällarna
tycker jag !!!

freiigefriskt att få svuurva stasä
om åkken renrär sloka som är ögmal...



3 Kommentarer

Postat av: Kristina den 2011-01-24 @ 12:59:05
http://vindvittra.wordpress.com

Låter som en trevlig ide!

Att åka utomlands är väl alltid spännande och kul.

önskar er en fin fin fortsättning på veckan

från Kristina

Postat av: Sara den 2011-01-25 @ 06:30:20

tack detsamma Kristina .)

Postat av: Sara den 2011-01-25 @ 06:30:48

tack detsamma Kristina .)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback