Senaste Inlägg

nära ögat....

igår var vi å grattade Anna.
Eller jag hann bara dit å slänga i mig en kopp kaffe
å lite smörgås tårta innan det var
dax för mig att jobba.

Jag skulle till Arbrå så jag åkte
över Växbo - Flästa...
När jag kom fram å skulle svänga mot centrum så
höll jag på krocka med en annan bil.
Det var en smal passage där bara en bil fick plats
men eftersom en stor snöhög var i vägen så såg man inte
den mötande bilen.
Båda tvärnitade och bilarna hamnade i snödrivorna.
Lite skakis efteråt var man men glad över
att det inte blev nån smäll...
Långt ifrån var det dock inte.... :S

2 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2011-01-05 @ 17:25:56

Men hua!!! Tur de gick bra!!!

Kör försiktigt, fast som sagt ibland kan de gå åt skogen ändå...man e ju inte ensam på vägarna...och de e ju tyvärr inte alla som kör försiktigt...

Kram!!!

Postat av: Sara den 2011-01-05 @ 21:54:52

Jaa gumman, du har så rätt!!

Tycker jag kör försiktigt men man vet juh aldrig....

kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback