Senaste Inlägg

Min bror å Suss...

kom på besök idag :)
De hade med sig lite julklappar och
en present till Mathilda.
Vi hade tyvärr inga klappar att ge dem men vi
fick bjuda på lunch och kaffe iallafall ;)





Så kul att de kom, ska försöka planera in så
vi kan ses snart igen :)

Ibland undrar jag starkt på att öppna
en till lösenords skyddad blogg,
där mina närmsta vänner kan få ta del av mina
Känslor...
Ibland behöver man skriva av sig,
få stöd och råd och ta del av andras tankar
kring saker å ting...
Saker man inte kanske vill dela med hela världen...

3 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-01-08 @ 23:22:16
http://bittez.blogspot.com

En så´n kan säkert vara bra att ha....

Men jag skulle akta mig noga vem jag bjuder in....

Bara så´na jag helt o fullt litar på, så man inte står där med långnäsa... Sviken av den man trodde på !

Kramar från Britt Inger

Postat av: Anonym den 2011-01-09 @ 10:52:32

så sant Brittan....kram

Postat av: Stocky den 2011-01-09 @ 16:21:40

Bättre du har telefonkontakt och verkligen pratar med dina riktiga, äkta vänner än att skriva om det:)Lättare och så är man mer på den säkra sidan:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback