Senaste Inlägg

segis

lördag ,ledig, har jänterna hemma
åsså blir det bio :)

slappar lite å segar denna lördag morgon.
Men snart så sätter vi fart !!

Igår hade vi fredags mys
mycket mys hade vi!
godis, spel, video.
Å en par öl åt mammi.

lite träningsvärk har jag idag med...
Körde stenhårt igår.
power xpress å spinning xpress.
För er som inte vet vad express pass
innebär så kan jag tala om att det är
hårdkörning i 30 min.
Svetten lackar, å det är sååå skönt!!

I Power xpress använder vi skivstång med vikter.
Sten hård körning även där.
Ben, rygg, axlar, armar å mage.
Å ja...det är väl på dem ställena jag har ont idag ;)
skratt!

2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-04-03 @ 14:39:40
http://bittez.blogspot.com

Låter riktigt jobbigt med de där passen :)

Kramen

Postat av: Sara den 2011-04-03 @ 19:56:30

jooo haha i varjefall efteråt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback