Senaste Inlägg

hmm..vad hände sist!?

tja..
Nu har jag jänterna hemma igen å vi ska gå
på bio i kväll.
Det blev ingen sist...
Det blev bowling ist då....

Jag kan väl börja att skriva att jag har vart
hos tatueraren :)
Har alltid velat tatuerat in barnens namn.
Så det blev så...



lite närmare..



Ab imo pectore - "av hela mitt hjärta"


Jag blev jättenöjd,
bara text men det var så jag ville ha den :)

Det värsta är juh att man blir sugen på fler... :p

Pappa kom i går och väkte mig.
(nästan ialf)
Vi drack lite kaffe å surrade, barnen fick ett varsitt
påskägg.
Tackar för det <3

Soffan är beställd å på g...
I morgon ska jag köpa en ny bäddmadrass
mina två är juh helt sämst.
Det är en jättestor skarv i mitten också.
Men sjuktnog gillar mina barn "skarven" .
Haha..de skarvar ner sig i skarven som Nathalie brukar säga.
Snart blir det slut skarvat iallafall ;)

Idag har jag sprungit in mina skor lite.
Men jag fick sån skavsår :(
ajje...jag som ville springa nån km till...
Det är juh underbart väder ute!!!


3 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-04-17 @ 12:27:59

Jag känner väl "så där" för tatueringar...

MEN den du har fått gjord ser jättefin ut :)

Och betyder ju också nått vackert !!

Mycket snygg o stilfullt gjord !!

Du får en tia av tio möjliga :)

Kramar till er alla tre :)

Haha, Mathilda hamnade under madrassen en gång p.g.a. "skarven" ;)

Postat av: Sara den 2011-04-17 @ 16:39:50

Haha ja undrar om ni inte har nåt kort på det ;)



Kramar tillbaka <3

Postat av: Sara den 2011-04-19 @ 11:27:04

Haha ja undrar om ni inte har nåt kort på det ;)



Kramar tillbaka <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback