Senaste Inlägg

mötes

dag på jobbet var det idag.
Halva gruppen möttes ialf,
det är juh trevligt att få se lite"arbetskamrater" ibland.
Alltså, vi träffas juh inte såå ofta eftersom vi oftas jobbar
på olika ställen.
Men det är juh så i en resurspool...

skjutsade Nathalie till friidrotten i
kväll och stannade kvar.
På fredag ska hon springa in pengar till klubben.
Man satsar en slant per varv, sen springer hon så
många varv hon orkar på 30 min och klubben
får in en liten slant då.
Är det någon som är sugen på att sponsra så får
ni gärna höra av er ;)
Hon säger själv att hon tror att hon
kommer springa 4 - 5 varv.
Så då vet ni hur mycket ni kan satsa ;)

I morgon är jag ledig.
Jag måste städa!
Det härjades omkring rejält
här i helgen när jag var sjuk,
har inte hunnit tagit reda på
allt stök som lyckades bli när jag
var däckad...
så jag får göra det i morgon.




2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-10-21 @ 09:01:49

Hej gumman det var kul att läsa att Nathalie vill fortsätta med friidrotten. Hoppas din förkylning släpper o att du blir pigg igen. Var och oppererade mitt högra öga i Falun i går så jag får ta det lite lungt några dar. men annars är det bra med oss.Krama ungarna P K Farsan Marianne Hälsar

Postat av: Sara den 2010-10-21 @ 09:35:13

Hej Pappsen!

Ja hon tycker om friidrotten å hon är duktig :)

Måste vara skönt att få ögat oppererat men du får vila lite nu då.

V 44 är det höstlov här. Är du ledig nåt då?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback