Senaste Inlägg

jobbat klart

den här helgen då.
ÄNTLIGEN!!
2 st långpass har jag kört,
sovit på jobbet 2 nätter...

Men nu så är jag ledig resten utav dagen å i morgon.
Skönt!!

I torsdags kom min pappa på besök <3
Kommer inte ihåg när vi sågs sist, men
längesen var det ialf.
Pappa verkade må bra, han stannade
rätt länge och vi pratade mycket :)
Marianne, pappas sambo hade skickat med
lite smått å gott,
det tackar jag för!



svamt, saft å sylt :p

jättegött!







Rabarbersaft, min favvo :)

Idag blir det nog att ta det lite lugnt.
Fick inte sova särskilt mycket
på jobbet i natt.
Jag har väl lite träning, å städning
på menyn.
Men jag tror jag börjar med att ta mig en
härlig höst promenad...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback