Senaste Inlägg

Gävle

var vi till igår och tandregleringen.
Jag visste inte om jag skulle orka köra
men jag tänkte att  jag skulle försöka.
När vi passerat Kilafors ringde Walle
och han hade precis slutat för dagen så
han ville å kunde följa med!
Så skönt att slippa köra hela vägen själv när
man inte mår på topp.

Nathalie var jätteduktig hos tandis
och tiden som kunde ta över en timme
tog bara 45 minuter.
De tog en massa bilder, avtryck och röntgade
tänderna.
Hon ska tillbaka den 22 a December.
Det fanns ingen tidigare tid!
Då ska de berätta för oss vad det finns för
alternativ att göra åt hennes tänder/käke.

Idag jobbade jag.
Ville försöka slippa karens,
och det gick faktiskt jättebra.
Lite täppt sådär i mellanåt  men mycket piggare
känner jag mig :)

Efter jobbet åkte vi å firade Walle
som fyllde i lördags men hade bjudning idag.
Så trevligt så :)



Butt, Bagarn å Brebro. <3

(Jennie, Walle å Anna)

Som vanligt med underbara vänner blev det en massa skratt.

Sen blev det lite pöjkgos
med Malik.



<3

nu ska jag se till att få nåt i magen
sen blir det tidig kväller.



2 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2010-10-20 @ 09:22:27
http://jennieivarssons.blogg.se/

Visst va de kul o ses igen efter låååång tid!

Gott fika oxå! ;p

Måste ju styra upp nåt partaj snart nog! Men de verka ju kört fram till jul!!!! :D

Kram!!!

Postat av: Sara den 2010-10-20 @ 14:17:12

Jaa, det var super gött fika ;)

Tok trök att det ska vara så svårt att styra upp nåt. Det behövs nu det, träffas å umgås!!

Men vi kanske bara kunde ta en fika eller nåt med å försöka planera lite till ;)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback