Senaste Inlägg

Äntligen är denna

jobbar helg över också...
Har jobbat ihop 35 timmar så då är jag nöjd...
Nåväl... i fredags var Nathalie och sprang in
pengar för klubben som jag tidigare nämde...
Hon sa att hon trodde att hon skulle springa 4 -5 varv.
MEN!....
Hon sprang inte 4 å inte 5...hon sprang
hela 24 varv!!!
Höll på tappade hakan när jag hörde det.
Jag satsade 10 kr varv så
jag blev lite fattigare men vad gör det!?
Jag blev mest imponerad på
hur långt Nathalie har sprungit.
Synd att jag jobbade å inte kunde vara med å hejja på henne...

3 Kommentarer

Postat av: Anna den 2010-10-25 @ 10:26:43

Vilken duktig tjej=)Imponerande att hon sprang så många varv=) Kram

Postat av: Sara den 2010-10-25 @ 11:26:35

jaa visst är hon :)

kram

Postat av: MWallin den 2010-10-25 @ 17:05:36

Woow imponerande må jag säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback