Senaste Inlägg

En vecka har gått

å jänterna har haft höstlov.
Jag har jobbat mån till ons å tjejerna
har vart hemma själv.
De har varit jätteduktiga.
Visst har jag fått några samtal från dem
men det har gått bra.
Walle har kommit till dem efter jobbet
å jag har vart hem på luncherna.
I tisdags hjälpte de till att städa å steka pannkakor!






duktiga tjejer å goda pankisar !!

I går åkte vi till Sundsvall
Vi träffade min bror och åkte
till Himlabadet.
Det var ett jättemysigt äventyrsbad,
dit blir det nog fler besök :)

Idag blev det shopping på Birsta!
Brorsan kom å mötte upp oss efter jobbet.
Det blev en födelsedags present till Mathilda faktiskt,
å en masssa andra grejer...
Här är bara några utav dem...



Nu ska jag lägga mig,
jag jobbar jour i morgon....
Så jag behöver nog god sömn så
jag hoppas jag får det :)

natti!

2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2010-11-06 @ 15:05:10

Stora o duktiga är de tjejerna !!

Nathalie ser ut att ha vanan inne att vända på "kakor"

Ha det gott o kramar till er alla tre :)

Postat av: Sara den 2010-11-06 @ 21:23:59

jaa Brittan, duktiga jänter har jag, önskar att man kunde vara ledig så fort de har lov...

hihi jaa Nathalie kastade upp en pannkaka i luften å lyckades fånga den ;)

Den kanske inte blev världens snyggaste men man måste juh få ha lite kul med ;) de smakade så gott allihopa.

Ha det gott du med Brittan!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback