Senaste Inlägg

Äntligen helg!!

Vet inte riktigt vad som hände i veckan som gick,
men den har bara handlat om jobb...
Jobbat sex dagar utav sju varav 3 delade turer.
Så jusst nu känns det extra skönt att det är helg.

Det är snökaos här .
Jag tror vi hamnat i en såndär leksak
man skakar på. För snön yr
precis lika som i en sån...
Men i morse fick jag ett mysigt kort
på delar av stan ,från fönstret
där jag jobbade.



Karlslundskorsningen 06,50 på morgonen.
Liiite mysfaktor över den bilden ändå... ;)

Det var kaos på vägarna
i stan också, märktes när jag slutade jobbet.
Verkade som om hela stan å halva grannstan
skulle vara ute på vägarna trots vädret.
Å inne på ICA var det så fullt med folk så man fick trängas.
Helt enkelt tok jobbigt att vara ute på!

Hur som hellst fick jag hem mina hjärtan
idag. <3

Vi gjorde ett pepparkakshus.
Den blev inte så serigöst gjord.
Det fattades lite glasyr för att kunna göra den riktigt fin.
Men!!



Den får duga, trots att Nathalie tog sig en mumsbit ;)

Nu ska jag krypa ner med mina <3 an som
har somnat i min säng.
Sen hoppas jag på sov morgon i morgon :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback