Senaste Inlägg

sovmorgon...

vaknade vid 11 och kände mig lagomt
flummig ;)
Men det var såå skönt att sova ut!
Nu blir det kaffe och lite frulle.

Igår hade vi vårt sista apt möte inför sommaren.
Så efter mötet åkte vi till nåt ställe i Arbrå
där vi var ute å gick på nån ö och sedan grillade.
Kommer juh inte ihåg vad stället hette...
men det var trevligt.

På kvällen var jag på boxning
det blir nog den sista jag var på innan sommarn.
Det är en ång till på torsdag men då jobbar jag...

Nu ska jag se vem som åker ut på
Project runway
sen blire jobba!

3 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2010-05-26 @ 13:39:17
http://[email protected]

stället kanske hette forsön?:) kram

Postat av: Sara den 2010-05-26 @ 22:26:07

jaa Tessan så hette det!! ;)

Postat av: falle den 2010-05-30 @ 09:41:32

Blir skithett att boxas med varandra hela sommaren.. jag skall ut o köpa nya handskar o mitsar nu i veckan när jag är ledig..



Så de blir inget ledigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback