Senaste Inlägg

helgen är över

igen nu då...
Igentligen så skulle jag ha jobbat hela helgen men
bytte bort lördagen mot nästa lördag.
Jag, Tim å alla barnen åkte till Furuvik.
Det var kommunal som firade 100 år så
det var inte bara vi som var där, utan nååågra till
typ ca 9000 till!
Alltså var det full packat med folk där.
Lite drygt med köerna men annars var det kanon.
Vi hade en underbar dag å solen sken :)







Zillah å Totte var också där :)





Mathilda hade turen på sin sida ;)


skapligt nöjd  :p

innan vi skulle hem så lekte barnen,
vattenlekar i tunnorna som sprutar vatten...
Jättekul!! :D



blöta å nöjda !!



underbara barn!


igår var det 6 år sen min älskade mamma gick bort :(
Jag åkte till graven med ett hjärta.
Det går inte en dag utan att jag inte tänker på
henne.
I min mobil har jag fortfarande hennes telefon nr kvar.
Jag vet juh att hon inte svarar om jag ringer.
Men jag har inte förmått mig att ta bort det.




4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2010-05-24 @ 12:44:00

Så härligt ni ser ut att ha haft :)

Förstår att Mathilda blev glad, syns lång väg :)

Ha det så gott, hälsa barnen....

Kram på er....

Postat av: Sara den 2010-05-24 @ 13:27:41

jaa det var lyckat trots massiva köer....

Hoppas vi kan ses snart, saknar dig, kram

Postat av: Tessan den 2010-05-24 @ 14:48:18
http://[email protected]

tur me vädret hade ni ju iaf:) blire nå furuvik på nationaldan å lr?;)

kramar

Postat av: sara den 2010-05-24 @ 18:16:13

Tror inte det i år men kanske längre in mot sommaren :) då måste ni följa med!!kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback