Senaste Inlägg

nu har vi packat klart

för att bege oss till stugan i Rättvik.
Där väntar redan Tim å barnen:)

Besiktiga bilen idag å hör å häpna,
den gick igenom.
Men innan han berättade den glada nyheten så
sade han att det var ett stort fel på den!!!
Jag hann tänka neeej shit, vad e det nu???
Men det visade sig att han menade att det nästan
var soppatorsk, ja å det var det enda felet med;)
skönt!!

Hann med en fika på stan med mina goooa kompisar
med innan jag hämtade jänterna.
Nu har vi bestämmt att vi ska försöka ses på måndag
och gå ut å äta.
Det var såå längesen!



ni är bäst <3

det blir nog en hel del mys i helgen,
Nathalie sa en lite rolig grej...
hon sa:
mamma, jag tycker om sånnadär prinskorvar,
skulle vi inte kunna köpa sånna?
Alltså inte sånna som kommer ut ur prinsen...

haha, nääää fy sånna korvar skulle inte jag heller
tycka om ;)




2 Kommentarer

Postat av: Anna den 2010-03-09 @ 12:16:46

Du är också bäst gumman. Vad kul det var igår på Kina. Puss å kram

Postat av: Sara den 2010-03-09 @ 17:40:33

jaa vi borde ses oftare!!

Puss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback