Senaste Inlägg

Egypten

nu kommer det lite bilder från resan...
Har inte hunnit med att blogga förenns nu.
Efter jag kom hem så har jag jobbat å jobbat väldigt mycket!
Men nu så har jag lite tid att blogga :)


trötta frusna tjejer väntar på bussen till Arlanda...


lång väntan på Arlanda...

HURGHADA




Hotellet



Kairo




Pyramiderna




Sphinxen



underbara dagar i solen :D











jaa vi har haft det kanon...



skulle kunna publicera hur många bilder
som hellst men det får räcka ;)

vill tillbaka nuuuuuuuuu ;p

6 Kommentarer

Postat av: Anna den 2010-03-30 @ 12:57:48

Fina bilder=)

Ser så mysigt ut.

Kram

Postat av: Sara den 2010-03-30 @ 13:46:33

jaa det var mysigt :D

Postat av: Jennie den 2010-03-31 @ 21:06:54

Hääärligt!!! :p

Ja inte ser ni ut o ha lidit...;)

Kram!!!

Postat av: Yvette den 2010-04-04 @ 16:34:31
http://vettans.blogg.se/

Men guuud vilka härliga kort och vilken upplevelse att få se pyramiderna i real life..fan va avundsjuk ja blir nu då.

Postat av: Sara den 2010-04-04 @ 21:03:48

jaa det var en jätte upplevelse att se och att rida på kamel på väg emot dem var häftigt.

Å inte har vi lidit heller ;)

Vill tillbaka!

Postat av: Sindo den 2010-04-09 @ 10:48:52

Mmm...va är alla andra bilder? D var en fantastisk resa med massor av upplevelser i ett land fullt av hemligheter! Typisk dig, Sara, d är inte d sista gången för mig att uppleva "algo tan lindo"! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback