Senaste Inlägg

Skolavslutning 2010

Jag åkte till Kanda i morse för
att göra i ordning mina flickor för
avslutningen.
De blev såå fina såå :)




Kan ni se Nathalie?
Det är hon som har rosa ros i håret.





Mathilda vinkar !

Förskoleklassen och ettorna började sjunga





Mathilda i vitt och armband.

Efter en liten stund blev det treornas tur.





De var så duktiga att sjunga båda klasserna,
så fint så.

coola brudar...



Vian, Minh och Nathalie



Maja och Mathilda älskar varandra :)



Mina flickor och jag <3

Efter avslutningen åkte
vi till Max och åt.
Provade även Milkshake the lux jordgubb.
Den var hur god som hellst :p



Det tyckte tjejerna med ;)

En superfin avslutning var det och jag
hoppas vi får en superfin sommar.
Jag är så stolt över mina vackra prinsessor.






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback